Fadik Sevin Atasoy, babası Sönmez Atasoy ile de kamera karşısına geçmişti.

* Oyuncu bir aileden gelmek size neler kazandırdı?

Öncelikle disiplin. 'O Şimdi Mahkum' filmiyle tanınmaya başlandığımda ne annemi ne de babamı bilen vardı. Sonradan ortaya çıktı. Bazen beni kıracak şeyler söyleniyor; "Annesi babası da oyuncu. Rahat zaten" deniliyor. Hiç öyle olmadı. Hepimiz kendi başarımızı kendimiz elde ettik. İkisi de çok iyi oyuncular. Bir tek ben kötü çıkmışım. (gülüyor)

* Oyunculukta doğuştan gelen bir yetenek oluyor mu?
Var galiba... Biraz da sevmekle ilgili... Ben sevdiğim için tercih ettim.


* Hepiniz farklı projelerde yer alıyorsunuz. Özleminizi oynadığınız projeleri izleyip mi gideriyorsunuz?


Can Yücel'in şiiri 'Atlastan takip ederdim gittiği yeri...' gibi ben de onları kanallardan takip ediyorum. 'Annem' dizisine bakıyorum, annem gayet sağlıklı... Babama bakmak için 'Kurtlar Vadisi'ni açıyorum. "Biraz kilo mu almış acaba?" diyorum. Sonra telefon açıp, "İyi gördüm sizi" diye konuşuyorum. Buluşup birbirimize vakit ayırıyoruz. Çok sık değil ama görüştüğümüzde kaliteli zaman geçiriyoruz.

* Anneniz Emel Göksu ile 'Bizim Evin Halleri' dizisinde rol aldınız. Önümüzdeki günler için böyle bir planınız var mı?

Annemle birlikte yine oynayacağız. Sinema filmi olacak. Teknik bir aksama olmazsa bu yaz çekeceğiz.
Gönderen Admin Etiketler: , , ,

0 yorum:

Visit the Site
Add to Technorati Favorites TOPlist
kurtlar vadisi haberleri,kurtlar vadisi pusu haberleri,kurtlar vadisi resimleri,kurtlar vadisi pusu resimleri,dizi kurtlar vadisi,kurlarvadisi pusu,kurtlar pusu,kurtlar vadisi,kurtlar vadisi bolum,kurtlar vadisi com,kurtlar vadisi fragman,kurtlar vadisi indir,kurtlar vadisi izle,kurtlar vadisi müzikleri,kurtlar vadisi pusu,kurtlar vadisi pusu bölümleri,kurtlar vadisi pusu fragman,kurtlar vadisi pusu izle,kurtlar vadisi pusu müzikleri,kurtlar vadisi video,kurtlar vadisi videoları,kurtlar vadisi yeni,kurtlar vadısı,kurtlarvadisi,kurtlarvadisi com,kurtlarvadisi pusu com,polat alemdar,vadisi pusu,www kurtlar vadisi,www kurtlarvadisi,www kurtlarvadisi com