25 Nisan 2009 Cumartesi zaman: 09:49 |  
http://www.kvpusufan.net/wp-content/uploads/2008/09/didemtaslan.jpg

Kurtlar Vadisi Pusu'da Memati'nin çocuğunu taşıyan Gamze ie yapılan bir röportaj ;

Didem Taslan kimdir ?
Didem Taslan Mersin doğumludur,1992 yılında İstanbul’a çocukluk hayali olan mankenlik mesleğini yapabilmek için ailesi ile gelen bir bayandır. 1994 Star güzellik yarışmasında 2. oldum, aynı yıl Bahama’da “Dream Girl” yarışmasında 300 kız içerisinden Nisan güzeli seçildim. Böylelikle mankenliğe başlamış oldum, hayalimdeki mesleği yapıyorum ve yıllar sonra oyunculuğa adım attım.Oyunculukta 13. projem olan Melekler Adası’nda oynuyorum.

Son zamanlarda podyumlarda fazla görünmüyorsunuz,bunun nedeni televizyona öncelik vermeniz mi?
Hep bu soruyla karşılaşıyorum, bu sıralar eskisi kadar büyük defileler yok. Daha ufak çapta organizasyonlar oluyor. Ben oyunculuğu seçtim. Gerçi bunu söylerken podyumu bırakmadım ancak oyunculuk çok vaktinizi alıyor. Günlük tanıtımlara yine gidiyorum ama defile dediğiniz zaman iki gün ayırmak gerekiyor. Zaten haftanın beş günü çalışıyorum. Üç gün dizi çekimlerim var. Bir de defileye çıksam gün kalmıyor. Bu yüzden eskisi kadar defilelere katılamıyorum.

Defilede giyeceğiniz kıyafetlerde seçici misiniz?
Yurtdışındaki mankenler her şeyi giyer, çamaşırla da podyuma çıkar ve bu yanlış bir habere sebebiyet vermez. Kıyafeti sunar, içini gösteren yarı çıplak kıyfetleriyle haber olmaz, sadece modacının haberi çıkar.Ülkemizde malesef transparan ya da yarı çıplak bir kıyafet giyseniz , soyundu ünlü olmak için böyle yapıyor tarzında haberler çıkar, ben bu konuda çok dikkat ettim bu yüzden transparan ve iç çamaşırı giymiyorum ve eğer mümkün olursa bundan sonra da giymeyeceğim.

Transparan giyen Türk mankenlerimiz için düşünceleriniz?
Bu bir seçimdir. Profesyonel anlamda Merve İldeniz vardı mesela kendisinin zamanında çıplak vücudu boyandı, transparan kıyafetlerle de resimleri çekilmişti. Bu çalışmaları ben hiç yadırgamadım. Son derece estetikti.Bu tip çalışmaları sadece ünlenmek için kullanan mankenleri yadırgamıyorum ama kendi hallerine bırakıyorum çünkü meslek bu değil, evet verilen kıyafeti giyeceksiniz ve en güzel şekilde sunacaksınız ama kesinlikle bunu şöhret olmak uğruna yapmayacaksınız.

Mankenler kısa zamanda çok para kazanıyorlar mı?
Ekonomik koşullara baktığınız zaman evet bizler iyi paralar kazanıyoruz. Ama podyumdan asla para kazanmazsınız. Genelde defilelerin bütçeleri azdır. Çok çalışırsınız, sadece makyaj saç yapıp podyuma çıkılmıyor, iki gün boyunca prova yapıp dans etmekten canınız çıkar. Oyunculuk, basın ilanı, katalog, reklam filmi ya da bir afiş çalışması yapıyorsanız o zaman ciddi paralar kazanırsınız. Defileler şov ve görselliktir

Reklam beraberlikleri yaşayıp gündeme gelen meslektaşlarınız için düşünceleriniz?
İki yol var, soyunarak, şöhretli biriyle beraber olarak kısa yoldan çok ünlü olmak ve büyük paralar kazanmak ya da sadece işinizle hatırlanıp uzun vadede çok işler yapmak, ben geri planda kalıp sadece işimle anılıp ve yine işimle uzun seneler para kazanmayı tercih ettim. Birinci yol tabi ki çok daha kolay ama biz bu yolu seçenlere balon köpüğü diyoruz, bu sanat camiasında da var. Dediğim gibi ben ikinci yolu seçtim daha sakin bir hayatı tercih ediyorum. Benim için bu daha etik ve daha düzgün.

Sahip olmadan yapamayacağınız 3 şey?
Mutlaka ailem, parfümlerim ve su.

En sevdiğiniz yemek ve formunuzu nasıl koruyorsunuz?
Hayatımda hiç rejim yapmadım. Spor yapıyorum günde altı öğün her şeyden az az sık sık ve yavaş yavaş yiyorum. Ben gerçekten tatlı ve pastahane düşkünüyüm. En sevdiğim yemek diye ayıramıyorum hepsini severim. Yemek için yaşarım, yaşamak için yemiyorum.

Teknoloji ile aranız nasıl?
Ciddi anlamda takip ederim, son model ne gelmişse özellikle Dvd, home theater, cep telefonları, bilgisayar takip ederim.

Internete bağlanıyor musunuz?
Bağlanırım, fırsat buldukça sörf yapmayı seviyorum.

Ne kadar paranız var? Nelere sahipsiniz?
Kredi ile aldığım arabamın parasını ödüyorum, inşallah evim de olacak. Onun dışında ev geçindirdiğim için çok fazla birikimim yok.

Magazin dünyasının içinden mahkemelik olduğunuz kimse var mı?
Asla olmadı, asla da olmayacak, gerçi asla dememek lazım ama bu insanın kendi elinde olan bir şey. Allah yazdıysa bozsun.

Aynı podyumu paylaşırken rahatsız olduğunuz manken var mı?
Kimseyle kavgam olmadığı için yok, ancak hoşlanmadığım ve mesleğin ismini kullanan isimler varsa da bir araya gelmemeye yada o işte bulunmamaya çalışıyorum. Asla bunu sorun haline getirmiyorum, genellikle de denk gelmedik zaten.

Gecce hayatıyla aranız nasıl?
Pek sevdiğim söylenemez. Kırk yılda bir açılış ya da sevdiğim sanatçının içinde olduğu bir program olursa giderim, ben galiba evcilim.

Evleneceğiniz erkekte neler ararsınız?
Dış görünüş kesinlikle önemli, uzun boylu ve yakışıklı olması gerekiyor. Kesinlikle saygıyı kaybetmeyecek ve beni taşıyabilecek ekonomik gücünün olması gerek. Ben zaten vereceğim sevgiyle kendisinin sevgisini kazanırım.

Aşk hakkında neler söyleyeceksiniz?
Kesinlikle inanıyorum, ilk görüşte aşka inanıyorum. Aşksız bir hayatın olmayacağına da eminim.

Yıldırım aşkına tutuldunuz ama karşınızdaki kişinin parası yok?
Her zaman yaptığım gibi kalbim aklımın önüne geçmeyecek ve kendimi tutmam gerekecek. Çünkü ben bunu denedim ve gerçekten olmuyor. Gerçi çok büyük aşk olunca bir yere kadar yürüyor ama daha sonra erkek sorun çıkartmaya başlıyor. Dolayısıyla kalbiniz mantığınızın önüne geçmeyecek.

En son okuduğunuz kitap? Gittiğiniz tiyatro? Seyrettiğiniz film?
Katinanın elinde makasını okuyorum. Tiyatro Bana bir şeyler oluyor, Film Mr&Mrs Smith

Estetik yaptırdınız mı?
Estetiğin gerekli olduğuna inanıyorum. 18 yaşından önce kesinlikle yapılmaması gerekiyor, evet yaptırdım ama neresi olduğunu söylemiyorum.

İleriye dönük planlarınız nelerdir?
Sinema filmi projem var ve mesleğimle ilgili olarak bir güzellik bakım yeri sahibi olmayı istiyorum.

Hobileriniz?
Boş zamanlarımda yemek yemek, alışveriş yapmak, seyahat etmek, sinema ve tiyatro diyebilirim.

Hayır işleri ile aranız nasıl? Bu tip defile ve organizasyonlarda bulunuyor musunuz?
Hayır işlerine o kadar çok çıktım ki bir dönem neredeyse bütün işler hayır adı altında düzenlendi ve hiç para almadık. Bana kalırsa biraz da bu hayır işlerini kullandılar ben de o konularda duygusalım kıyamıyorum edemiyorum. Bu konuda bana gelen teklifleri asla geri çevirmem. Bunun dışında düzenli olarak yaptığım şeyler var ama bunların gizli kalması taraftarıyım.

0 yorum:

Visit the Site
Add to Technorati Favorites TOPlist
kurtlar vadisi haberleri,kurtlar vadisi pusu haberleri,kurtlar vadisi resimleri,kurtlar vadisi pusu resimleri,dizi kurtlar vadisi,kurlarvadisi pusu,kurtlar pusu,kurtlar vadisi,kurtlar vadisi bolum,kurtlar vadisi com,kurtlar vadisi fragman,kurtlar vadisi indir,kurtlar vadisi izle,kurtlar vadisi müzikleri,kurtlar vadisi pusu,kurtlar vadisi pusu bölümleri,kurtlar vadisi pusu fragman,kurtlar vadisi pusu izle,kurtlar vadisi pusu müzikleri,kurtlar vadisi video,kurtlar vadisi videoları,kurtlar vadisi yeni,kurtlar vadısı,kurtlarvadisi,kurtlarvadisi com,kurtlarvadisi pusu com,polat alemdar,vadisi pusu,www kurtlar vadisi,www kurtlarvadisi,www kurtlarvadisi com