Kurtlar Vadisi dizisinde Yıldırım'ı canlandıran Eray Türk, ölerek ayrılmanın şokunu atlatamadı!

KURTLAR Vadisi dizisinin sevilen karakterlerinden Yıldırım'ı canlandıran Eray Türk, diziden yanıp ölerek ayrılmanın şokunu üzerinden atamadı. Kemer'de düzenlenecek olan 6'ncı Kemer Altın Nar Kültür ve Sanat Festivali'nin tanıtım kokteyline katılan Türk, "Dizide ölüp ayrılacağımı öğrenince şok oldum. Çok üzüldüm. Çıktığım zirveden yanarak ayrıldım" dedi.

Kurtlar Vadisi Pusu dizisinde Muro karakterinin yardımcısı rolündeki Yıldırım'ı canlandıran Eray Türk, diziden ayrılmanın üzüntüsünü yaşıyor.



Yeditepe Üniversitesi Konservatuvar bölümünde öğrenim gören 22 yaşındaki Türk, dizinin 59'uncu bölümünde yanarak ölmüş ve diziden ayrılmıştı. İstanbul Ortaköy'de bulunan Esma Sultan Yalısı'nda düzenlenen 6'ncı Kemer Altın Nar Kültür ve Sanat Festivali'nin tanıtım kokteyline katılan Türk, Kurtlar Vadisi Pusu dizisinin genç yaşta kendisini zirveye taşıdığını, zirvedeki bu yangının ardından küllerinden yeniden doğmak için çalışacağını söyledi. Çekimlerden birkaç gün önce mail adresine gelen iletiyle öleceğini öğrendiğini söyleyen Türk, "Çok üzüldüm. Uzun zamandır devam eden, son derece güzel bir çalışmaydı. Yanıp öleceğimden hiç haberim yoktu. İnternetten mail olarak gelen yeni bölümü görüp yandığımı ve öldüğümü öğrenince şok oldum. Devam etmeyi gerçekten çok isterdim" dedi. Türk, sözlerini şöyle sürdürdü:

"Biraz işin yüksek yerinden başladım. Doğru adımlar atmam gerekiyor. Umuyorum doğru işler yaparım. Şu anda da zaten öğrenciyim, öğrenim görmeye devam edeceğim. Şu ana kadar gelen somut bir teklif ise yok."

0 yorum:

Visit the Site
Add to Technorati Favorites TOPlist
kurtlar vadisi haberleri,kurtlar vadisi pusu haberleri,kurtlar vadisi resimleri,kurtlar vadisi pusu resimleri,dizi kurtlar vadisi,kurlarvadisi pusu,kurtlar pusu,kurtlar vadisi,kurtlar vadisi bolum,kurtlar vadisi com,kurtlar vadisi fragman,kurtlar vadisi indir,kurtlar vadisi izle,kurtlar vadisi müzikleri,kurtlar vadisi pusu,kurtlar vadisi pusu bölümleri,kurtlar vadisi pusu fragman,kurtlar vadisi pusu izle,kurtlar vadisi pusu müzikleri,kurtlar vadisi video,kurtlar vadisi videoları,kurtlar vadisi yeni,kurtlar vadısı,kurtlarvadisi,kurtlarvadisi com,kurtlarvadisi pusu com,polat alemdar,vadisi pusu,www kurtlar vadisi,www kurtlarvadisi,www kurtlarvadisi com