ERGENLİK DÖNEMİNDEKİ HAYAL GÜCÜYLE SENARYO YAZMIŞ

Zeki Yurdakul Çağman'ın ardından tutuksuz sanıklardan Tuğrul Derme'nin de ifadesi alındı. Operasyon yapıldığında 18 yaşında olan Derme avukatı ile geldiği duruşmada daha önce verdiği ifadeleri kabul etti. İstanbul Cumhuriyet Savcısı Mehmet Ali Pekgüzel'in sorularını cevaplayan Derme, Kurtlar Vadisi dizisini izlediğini ve istihbarat konularına da meraklı olduğu için bir senaryo yazıp Ümit Sayın'a ulaştırmaya çalıştığını söyledi.

Pekgüzel, sanığa bir internet sitesinin olup olmadığını şeklindeki sorusuna Derme "Evet benim gtafiles.sitemynet.com adında bir sitem var" dedi. Bu siteyi hazırlarken birinden yardım alıp almadığı da sorulan Derme, "Hayır yardım almadım. Siteyi kendim kurdum" cevabını verdi. Sitesinde yazılan yazıların Ergenekon terör örgütünün hedefleriyle örtüşen nitelikte olduğu değerlendirmesini yapan Pekgüzel, "Bu kapsamlı bir proje.18 yaşındaki bir çocuğun yapabileceği bir şey değil. Birinden yardım aldınız mı?" diye tekrarladı. Derme, "Ben hayal kurdum. Televizyonlardaki dizileri izliyorum. Kitap okuyorum. Ergenlik dönemindeki geniş hayal gücüyle yazılmış konular bunlar. Örgütle ilgisi yok. Gizli bir belge olsaydı zaten internette yayınlamazdım" dedi. Kendisinin istihbarat içerikli bir senaryo yazdığını da belirten Derme bu senaryoyu Ümit Sayın'a gönderdiğini de belirtti. Öte yandan sanıklardan Kemal Kerinçsiz de savcının soru soruş şeklini eleştirdi. Kerinçsiz, "Savcı yorum yaparak ve yönlendirerek soru soruyor. Lütfen bu konuya dikkat edilsin" dedi.

0 yorum:

Visit the Site
Add to Technorati Favorites TOPlist
kurtlar vadisi haberleri,kurtlar vadisi pusu haberleri,kurtlar vadisi resimleri,kurtlar vadisi pusu resimleri,dizi kurtlar vadisi,kurlarvadisi pusu,kurtlar pusu,kurtlar vadisi,kurtlar vadisi bolum,kurtlar vadisi com,kurtlar vadisi fragman,kurtlar vadisi indir,kurtlar vadisi izle,kurtlar vadisi müzikleri,kurtlar vadisi pusu,kurtlar vadisi pusu bölümleri,kurtlar vadisi pusu fragman,kurtlar vadisi pusu izle,kurtlar vadisi pusu müzikleri,kurtlar vadisi video,kurtlar vadisi videoları,kurtlar vadisi yeni,kurtlar vadısı,kurtlarvadisi,kurtlarvadisi com,kurtlarvadisi pusu com,polat alemdar,vadisi pusu,www kurtlar vadisi,www kurtlarvadisi,www kurtlarvadisi com