Telegol'de Sinan Engin elini masaya vurarak konuşuyor, "Edepsizsin Ahmet Çakar." "Racon kesme! Ağzını topla, edebe falan girme" diye karşılık geliyor Ahmet Çakar'dan.

Sinan Engin "Ben adama gününü gösteririm" diye misillemede bulunuyor.

İzlerken Kurtlar Vadisi seyrediyor fikrine kapılıyorsunuz. Sanki Ahmet Çakar Polat Alemdar, Sinan Engin de Büyük İskender. Her an içeri Memati dalabilir diye bekliyorsunuz. Memati kim olabilir diye düşündüğümde aklıma Erman Toroğlu geldi. Ancak Polat Ahmet, Alemdar Çakar, Erman Toroğlu'nun Memati olmasını kabul eder mi?.. Bence mümkün değil. Onu Abdülhey bile yaptırmaz.

Bir bakıyorum aynı Ahmet Çakar bu defa aynı kanalda Ebru Akel'in programında. "Türkiye'de bence diziyi top yapan oyuncu falan değil. Oyunculuk performansıdır. Örneğin Polat Alemdar'ı bundan 6 yıl önce kapıda görsem evlat şu anahtarı al da arabayı park et derim. Bana kızmasın! Beni affet" diyor...

Sinan Engin'le kapışmasında gazı almış son sürat gidiyor Polat Ahmet Alemdar Çakar. İğneyi kendine de batırıyor;

"20 sene önce de beni görseler kasap zannedip evladım şurdan 2 kilo et sarsana derler. Polat Alemdar'ı Polat yapan senaryo. Öyle bir senaryonun içine oturdu ki."

Sinan Engin ile yaşadığı kavgayı gayet iyi anlıyorum. Bu aralar fena halde Polat'a sarmış Çakar. Onu dilinden düşürmüyor.

Devam ediyor;

"Bergüzar Korel, Binbir Gece'den önce onu hatırlar mısın? Yani demek istediğim şu senaryo iyi olmazsa Al Pacino, Marlon Brando'yu getir, oyuncu oyuncu olmadan dizi yayından kalkar. Bana göre Polat Alemdar çok iyi bir oyuncu değildir. Bundan sonra Polat'ı hangi dizi ve filmde oynatırsanız oynatın o dizi ya da film çakılacaktır, getirin altına imza atayım."

Eyvah işin içine mafya filmlerinin en ünlü babaları Al Pacino ve Marlon Brando bile girdi. Durum vahim. Hemen yazıyı kesip sıvışayım bari.

Ah o da ne... Farklı bir alana geçti Ahmet Çakar... Diyor ki;

"Cem Yılmaz'ın AROG filmi bir facia. Bunlar hiç mi Jurasic Park seyretmedi kardeşim?"...

Neyse rahatladım...

Yenişafak / Bekir Hazar

0 yorum:

Visit the Site
Add to Technorati Favorites TOPlist
kurtlar vadisi haberleri,kurtlar vadisi pusu haberleri,kurtlar vadisi resimleri,kurtlar vadisi pusu resimleri,dizi kurtlar vadisi,kurlarvadisi pusu,kurtlar pusu,kurtlar vadisi,kurtlar vadisi bolum,kurtlar vadisi com,kurtlar vadisi fragman,kurtlar vadisi indir,kurtlar vadisi izle,kurtlar vadisi müzikleri,kurtlar vadisi pusu,kurtlar vadisi pusu bölümleri,kurtlar vadisi pusu fragman,kurtlar vadisi pusu izle,kurtlar vadisi pusu müzikleri,kurtlar vadisi video,kurtlar vadisi videoları,kurtlar vadisi yeni,kurtlar vadısı,kurtlarvadisi,kurtlarvadisi com,kurtlarvadisi pusu com,polat alemdar,vadisi pusu,www kurtlar vadisi,www kurtlarvadisi,www kurtlarvadisi com