Kanaltürk ekranlarında hafta içi her gece 00.30 ile 02.30 saatleri arasında canlı yayınlanan “Berrin’le Gecenin Rengi”nin sunucusu Berrin Şeker Civil ile samimi, içten bir sohbet...

Berrin Hanım meslek hayatınıza nasıl başladınız?

Televizyonculuğa haber muhabirliğiyle başladım. Sağlık programları yaptım. Kanaltürk'ün kuruluş aşamasında buradaki ekibimle birlikteydik. 'Kadınlar Kulübü' adlı programı hazırlayıp sundum. Okan Bayülgen, “Gel seninle bir program yapalım, çok yeteneklisin” demişti. Onunla çalışırken Star'dan teklif geldi, 'Bana Bir Aşk Borçlusun' isimli programı sundum. Kanaltürk el değiştirince Sayın Fatih Karaca aradı. “Bir gece programı yapmayı düşünüyoruz” diyerek teklifte bulundu. 'Berrin'le Gecenin Rengi' bu şekilde ortaya çıktı.

Konuklarınıza çay demletip, lahmacun ya da kokoreç sipariş ediyorsunuz. Bunu yapmak nereden aklınıza geldi?

Evde siz televizyon seyrederken canınız çay mı çekti, çay demliyorsunuz. Stüdyoya çocuklar geliyor. Hepsi öğrenci. Bir tanesi o gün dedi ki “Ben acıktım.” Ne yapacağız diye düşünürken, “Sana bir kokoreç ısmarlayalım” dedim. Anons ettik bir vatandaşımız bütün çocuklara kokoreç ısmarladı.

Kısa sürede, rakipleriniz, Beyaz ve Okan Bayülgen karşısında farkınızı gösterdiniz. Bunu neye bağlıyorsunuz?

Gece evde oturduğumda nasıl bir program izlemek isterimden yola çıktım. İlk başlarda işimize 'talk show' demedik. Ekibimdekilere bile, “Millete kendimizi güldürmeyelim. Yıllardır bu işi Beyaz ve Okan Bayülgen yapıyor” diyordum. Ama yaklaşık bir yıl sonra herkes 'talk show' programı demeye başladı.

Esprili bir bayan mısınız?

Ben çok komik bir kadın değilim, eğlenceliyim. Türkiye'de tek güldüren adam var o da Cem Yılmaz. Günün sonunda insanlar günlerini iyi kapatırlar. Onlara her gün, samimiyetle vicdan terazisinden geçmiş, evlerinde onların aykırı görmeyeceği ev programı vadediyorum.

En çok konuk etmek istediğiniz ünlü kim?

Cem Yılmaz’ı çok istiyorum. Bir gün katılmak isterse seve seve kapımız açık. Tarkan şimdiye kadar talk show' a çıkmadı, demek ki talk show programlarında kendini çok rahat hissetmiyor. Bu bizim programımıza gelmez demek değil. Belki Tarkan, bir kadınla daha çok rahat eder.

Programda hata yaptığınızda kendinizle dalga geçen bir yapınız var. Pot kırdığınızda ne yaparsınız?

Kendimle çok dalga geçerim. Potlarıma ilk ben gülerim. Bazen konuşma bozukluğu yaşıyorum. Haftada beş gün çalışınca, yorgunluk üst üste biniyor. Bir konuşabilse yapacak programı diyerek üçüncü şahısa geçiyorum, kendime fırça kayıyorum.

Kırdığınız en büyük pot ne oldu?

Bana göre pot değil, insanlar pot gibi anladı. Kurtlar Vadisi'nin Memati’si Gürkan'a “Senden komedi oyuncusu olmaz. Şu surata baksana” dedim. İnternete bile düştü.


Yumurtayı yiyince karizmadan oldum

Bazen yaptığınız müziplikler ters dönebiliyor. Tuğba Özay canlı yayında yumurtayı kafanızda kırdığında ne hissettiniz?

Kafamda yumurtayı patlattı. Bir ara, “karizmadan acayip yedik ya” diye düşündüm. Kafadan yumurtanın akı akıyor. Yüzüme gözüme bulaştı. Canlı yayında kafaya yumurta yediğim için bir ara bozuldum. Hoş mu oldu diye düşündüm ama hemen toparlandım. Tuğba da çok üzüldü. Severken biraz fazla kaçırırız. Bu da öyle oldu. Sonra güldük geçtik. Benim kalibremde bir görüntü değildi.

Hiçbir kadın bu işi becer emedi

Nasıl bu kadar kısa sürede fark edildiniz? Bunun bir sırrı var mı?

Kadın olduğum için. Yine bir erkek çıksaydı şansı bu kadar yüksek değildi. Beyaz ve Okan Bayülgen fenomeninden sonra, bir kadın olarak bunu yıktım. Bugüne kadar hiçbir kadın talk show'u becerememiş. Algı buydu. Bir kadın çıkıyor, yaptı işte. Oldu mu, oldu. O yüzden insanlar çabuk fark edip kabul etti.

Bugün / Okan IŞIK



0 yorum:

Visit the Site
Add to Technorati Favorites TOPlist
kurtlar vadisi haberleri,kurtlar vadisi pusu haberleri,kurtlar vadisi resimleri,kurtlar vadisi pusu resimleri,dizi kurtlar vadisi,kurlarvadisi pusu,kurtlar pusu,kurtlar vadisi,kurtlar vadisi bolum,kurtlar vadisi com,kurtlar vadisi fragman,kurtlar vadisi indir,kurtlar vadisi izle,kurtlar vadisi müzikleri,kurtlar vadisi pusu,kurtlar vadisi pusu bölümleri,kurtlar vadisi pusu fragman,kurtlar vadisi pusu izle,kurtlar vadisi pusu müzikleri,kurtlar vadisi video,kurtlar vadisi videoları,kurtlar vadisi yeni,kurtlar vadısı,kurtlarvadisi,kurtlarvadisi com,kurtlarvadisi pusu com,polat alemdar,vadisi pusu,www kurtlar vadisi,www kurtlarvadisi,www kurtlarvadisi com