Kurtlar Vadisi Pusu 57.bölümde İskender Büyük kızı ile yüzyüze geldi.İnci Tataroğlu'nun ayarladığı bu buluşma çok ilginç geçti.Her ikisi de birbirinden hoşlanmadı.İskender'in kızı da İskender kadar psikopat biri :)
İşte o sahneden replikler ;

İnci: İSkender'i tanımıyor musun sen?Hiç gazete okumaz mısın?

Funda:Yok

Garson gelir.

Funda:Karnım aç değil.Bira verir misin bir tane?

İskender Büyük: Bir hanfendinin birayla ne işi olabilir?

Funda: Ben hanfendi değilim..

Garson:Maalesef biramız yok.

Funda: O zaman birşey istemem.




İske
nder (İnci Tataroğlu'na) : Siz hanfendi olmayan hanfendiyle iş mi konuşacaksınız İnci'm?

İnci: Yok cdleri verecektim..İşe gitmeden önce uğramasını rica ettim.

Funda: Kusura bakma erkek arkadaşınla yemek yediğni bilseydim gelmezdim.

İnci'nin telefonu çalar ve masadan ayrılır..

İSkender: Kaç yaşındasın sen?

Funda:23.Sen?

İskender: Hatırlamayacak kadar yaşlıyım.

Funda: Yok ya.O kadar yaşlı göstermiyorsun..43 filan.. mısın?

İskender: E bu gece ettiğin tek güzel laf..
Bu yeni neslin kullandığı dile biraz yabancıyım.

Funda: Çokta yabancı değilsin,gencecik sevgilin var.

İskender: Kızım,yavrum sen hiç anandan babandan terbiye görmedin mi?

Funda: Annemden aldım da baba tarafı eksik.

İskender: E belli..

İnci masaya gelir..

İskender: Tam zamanında geldin İnci'm,biz hanfendiyle hiç anlaşamadık.

İnci: Niye?

Funda: Birgün getirsene erkek arkadaşını beni dinlemeye.

İskender: Ömrüm boyunca duymadığım top sesi,mermi sesi kalmadı,beni bu kadar rahatsız eden ve irite eden bir ses olmadı.

0 yorum:

Visit the Site
Add to Technorati Favorites TOPlist
kurtlar vadisi haberleri,kurtlar vadisi pusu haberleri,kurtlar vadisi resimleri,kurtlar vadisi pusu resimleri,dizi kurtlar vadisi,kurlarvadisi pusu,kurtlar pusu,kurtlar vadisi,kurtlar vadisi bolum,kurtlar vadisi com,kurtlar vadisi fragman,kurtlar vadisi indir,kurtlar vadisi izle,kurtlar vadisi müzikleri,kurtlar vadisi pusu,kurtlar vadisi pusu bölümleri,kurtlar vadisi pusu fragman,kurtlar vadisi pusu izle,kurtlar vadisi pusu müzikleri,kurtlar vadisi video,kurtlar vadisi videoları,kurtlar vadisi yeni,kurtlar vadısı,kurtlarvadisi,kurtlarvadisi com,kurtlarvadisi pusu com,polat alemdar,vadisi pusu,www kurtlar vadisi,www kurtlarvadisi,www kurtlarvadisi com