6 Mayıs 2009 Çarşamba zaman: 15:07 |  

Kenan Erçetingöz'le Akşam Keyfi'ne Konuk Olan Ünlü Popçu Altay, Yeni Albümündeki Yepyeni Şarkıları İlk Kez Kaşm Keyfi'nde Seslendirdi..

KENAN ERÇETİNGÖZ'LE AKŞAM KEYFİ'NE KONUK OLAN ÜNLÜ POPÇU ALTAY, YENİ ALBÜMÜNDEKİ YEPYENİ ŞARKILARI İLK KEZ KAŞM KEYFİ'NDE SESLENDİRDİ..

Kurtlar Vadisi dizisinin Polat Alemdar'ı, Necati Şaşmaz'la yaşadığı aşkla adından epeyce söz ettiren güzel oyuncu Yasemin Öztürk, şu an bir ilişkisinin olmadığını söyledi. Aşkın hiç bitmeyeceğini söyleyen Yasemin Öztürk, 'Aşksız olmaz!' dedi. Ünlü oyuncu, Necati Şaşmaz'la sadece evde görüştüğünü dışarıya pek çıkmadıklarını ve ilişkilerini böyle yaşadıklarını söylemesiyle magazin gündemini epeyce meşgul etmişti..


Akşam Keyfi'ne konuk olan gece hayatının eğlenceli şarkıcısı Altay, bandanasız hiç sahneye çıkmadığını söyledi. Gece kulüplerinin bir numarası olma ünvanını hiçbir zaman kaybetmediğini söyleyen Altay, 'Piyasada unutulmaz şarkıların bir kaçını ben yaptım, yapmadıklarımı da piyasada ben patlattım. Ben geceleri söylediğim şarkıları hep bir nuamra yaptım ama şarkıları kendi albümüme alamadım, başkalarına nasip oldu.' dedi..

Yirmi çocuklu bir aileden geldiğini söyleyen Altay, küçükken kendisine yasaklı olan abisinin bağlamasını gizli gizli çalarak müzik hayatına başladığını söyledi. Akşam Keyfi, Altay'a sürpriz yaparak abisinden gizli gizli çaldığı bağlamasını programa getirdi. Altay da 15 yaşından beri eline almadığı bağlamayla kısa bir bağlama şov yaptı..

Pop camiasında herkesin kendini bir şey ilan ettiğini söyleyen Altay, 'Birileri kendini star, öteki süperstar ilan ediyor. Birileri popun kraliçesiyse ben de bu camianın 'tek kel kralıyım' dedi..

Fiziğinin düzgün olmasından dolayı herkes tarafından kendisinin oyunculuktan önce mankenlik yaptığını düşündüğünü söyleyen Yasemin Öztürk, 'Ben hiçbir zaman mankenlik yapmadım ama fiziğimden dolayı insanlar mankenlikten oyunculuğa geçtiğimi söylüyor. Ben Bilkent Üniversitesi'nde oyunculuk bölümünü okudum. Sadece oyunculuk mesleğiyle uğraştım. Aslında tiyatro oyuncusuyum.' dedi..

Televizyonlarda hep yan rollerde görmeye alıştığımız Yasemin Öztürk, neden başrol oynayamadığını açıkladı. Bazı yapımcıların, 'Çok fıstıksın, Avrupai bir yüzün var. Biz daha çok Türklere benzeyen bir kız arıyoruz!' dediğini ve kendisine bu yüzden başrol vermediklerini söyleyen Yasemin Öztürk, 'Benim soyum Osmanlılara uzanıyor. Yani has Türküm! Ama yapımcılar nedense beni Avrupai buluyor. Avrupai göründüğümü söyleyip bana başrolü bir türlü yakıştıramıyorlar. Ben neden böyle düşündüklerine bir anlam veremiyorum!' dedi..

0 yorum:

Visit the Site
Add to Technorati Favorites TOPlist
kurtlar vadisi haberleri,kurtlar vadisi pusu haberleri,kurtlar vadisi resimleri,kurtlar vadisi pusu resimleri,dizi kurtlar vadisi,kurlarvadisi pusu,kurtlar pusu,kurtlar vadisi,kurtlar vadisi bolum,kurtlar vadisi com,kurtlar vadisi fragman,kurtlar vadisi indir,kurtlar vadisi izle,kurtlar vadisi müzikleri,kurtlar vadisi pusu,kurtlar vadisi pusu bölümleri,kurtlar vadisi pusu fragman,kurtlar vadisi pusu izle,kurtlar vadisi pusu müzikleri,kurtlar vadisi video,kurtlar vadisi videoları,kurtlar vadisi yeni,kurtlar vadısı,kurtlarvadisi,kurtlarvadisi com,kurtlarvadisi pusu com,polat alemdar,vadisi pusu,www kurtlar vadisi,www kurtlarvadisi,www kurtlarvadisi com